Evrēe, Multioils Bomb, Wygładzający cukrowo-solny peeling do ciała


Hejka Kochani!

Marka Evrēe po raz kolejny wychodzi z do nas z nowościami z serii Multioils Bomb. Tym razem jedną z nich jest wygładzający cukrowo-solny peeling do ciała, który już od pierwszego użycia stał się moim ulubieńcem. 



Peeling, dokładnie 350 g, otrzymujemy w zakręcanym, okrągłym słoiku wykonanym z solidnego, nieprzezroczystego plastiku w kolorze białym


Etykieta prosta, czytelna, bez zbędnych udziwnień - charakterystyczna dla całej serii Multioils Bomb. Odnajdziemy na niej opis produktu, sposób użycia, skład. 




Od środka peeling dodatkowo zabezpieczony został srebrną folią ochronną.


Po raz pierwszy styczność z tym peelingiem miałam dzięki Programowi Nowości Rossmanna. Wówczas odniosłam wrażenie, że jego konsystencja, mimo iż zawiera ogrom grubych drobin soli i cukru, jest dosyć rzadka. W przypadku tego konkretnego egzemplarza stwierdzam, że konsystencja jest gęsta, treściwa i zbita. Nie wiem o co chodzi, ale ta gęsta konsystencja bardziej mi odpowiada. Na uwagę zasługuje przyjemny, otulający i słodki zapach.



Drobiny peelingujące są naprawdę ostre, stąd też znakomicie radzą sobie ze ścieraniem martwego naskórka. Jak już wyżej wspomniałam, są grube i duże - nie rozpuszczają się więc szybko pozwalając na wykonanie masażu, po którym skóra jest gładka, miękka i bardzo dobrze nawilżona


Peeling na skórze pozostawia lekko tłustą warstwę, ale ja go używam podczas wieczornej kąpieli, więc mi to nie przeszkadza.


Peeling Evrēe możecie aktualnie zakupić m.in. w drogeriach Rossmann w cenie 19,99 zł

Kochani, dajcie znać, kto z Was miał już styczność z tą nowością marki Evrēe :)
 

9 komentarzy:

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam