Marcowy InstaMix!


Cześć Kochani!

W piękny, słoneczny i co najważniejsze ciepły pierwszy dzień kwietnia zapraszam Was na marcowy przegląd instagramowych zdjęć :)




1. Goździki, które otrzymałam od Mojego na Dzień Kobiet - do tej pory mam je w wazonie i nadal są cudowne <3
2. Piękny stanik, który zamówiłam na Aliexpress
3. :)
4. Tulipany i wiosna <3


5. Burzowe chmury
6. I znowu kwiaty <3
7. Lusterko na telefon od Peemer (już na dniach więcej na jego temat pojawi się na blogu)
8. Krokusik <3


9. Moje skrzypeczki <3
10. Aktualne lektura na dzień dobry
11. Kino i "Porady na zdrady"


12. Urodzinowa impreza Blanki i Dzieciaki :)
13. ShinyBox Winter SPA
14. Niespodzianka od Equilibry
15. Tuż przed wyjściem do pracy :)


16. Kosz z Pepco z Króliczkiem z Kik'a
17. "Pani Wiosna" od ShinyBox
18. Uwielbiam książki <3


19. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam opaskę z uszami :D
20. Prezent dla Michała :)
21. Klimaty wielkanocno-wiosenne już zagościły w moim pokoju. 
22. Przed imprezką :)


23. Niebieski potworek :D
24. Jeden z ulubionych cytatów z książki Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga"
25. Obuwnicze zakupy
26. Nowość marki Bielenda


27. Ruda wyleguje się z Rudą :D
28. Zawieszka z Pepco
29. Króliczki w Bricomarche
30. Zabawa makijażem


31. Przesyłka od marki Polny Warkocz
32. Urocze skarpetusie
33. Mój nowy zegarkowy nabytek <3
34. Pyszna kawusia o pomarańczowym aromacie


35. Kolekcja zegarków
36. Bielizna zamówiona na Aliexpress
37. Idziemy na zakupy ...
38. Elegancka szpilka, czyli perfumy Good Girl i zegarek - ulubiony duet


39. W drodze na przystanek
40. Prześliczne zaproszenie Asi i Grzesia <3
41. Kolejne zamówienie z Aliexpress - tym razem zestaw chokerów
42. Zakupy w Top Secret



43. Zawartość ShinyBox Pani Wiosna
44. Pyszny koktajl - marchew, bana, jabłko, pomarańcz, kiwi
45. Nowości z drogerii Estrella

Kochani, to by było na tyle, jeśli chodzi o instagramowy marzec. Kto jeszcze mnie tam nie obserwuje, to serdecznie zapraszam - @rozmarzona_skrzypaczka :)

 

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię mixy w Twoim wykonaniu :) Widać, że zawsze wiele się dzieje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix :) Przejrzałam dokładnie wszystkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna półka z książkami :) Nie wiedziałam, że masz kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie miksy
    lecę na Twojego instagrama :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tulipany:) i jak film?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film to duża dawka humoru :-D Mi się podobał, ale mojemu Michałowi już nie :-D

      Usuń
  6. zakochałam się w kocie! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki i bielizna wpadły mi w oko. Jestem ciekawa czy rozmiarowo bielizna jest tam dobra ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatycznie wyglądasz i masz słodkiego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ZDJĘCIA - KOSZ z PEPCO bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam