Zamówienie z iperfumy.pl - Remington, Veet, L'Oreal Paris, Garnier, Bielenda


Cześć Kochani!

Mam dla Was dzisiaj haul zakupowy z internetowej drogerii/perfumerii iperfumy.pl. W piątek, tak spontanicznie, postanowiłam zamówić kilka produktów, które kusiły mnie już od dłuższego czasu. Jeśli jesteście ciekawi, co dokładnie wylądowało w zakupowym koszyku online, zapraszam do dalszej części wpisu :)



Głównym celem mojego zamówienia była lokówka do włosów. Długo zastanawiałam się, jaką konkretnie chcę i w końcu wybór padł na lokówkę Stylers Pearl Wand model CI95 firmy Remington (128,40 zł). Jest to lokówka stożkowa pozwalająca uzyskać efekt naturalnych loków. W zestawie otrzymujemy poza lokówką rękawiczkę ochronną, etui, instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną.






Moją uwagę przyciągnęła także lokówka do rzęs Remington Reveal EC300 w zestawie z pincetą (78,90 zł). Mega interesujący wynalazek, więc na pewno dam Wam znać tutaj na blogu, jak się spisuje. Na ten moment bardzo podoba mi się pinceta - widać, że jest solidna, świetnie łapie włoski, a do tego wyposażona jest w latarkę!







W zamówieniu znalazła się również elektryczna maszynka do włosów Veet Sensitive Precision (102,59 zł). Na jednym z kanałów na yt natrafiłam na jej recenzję. Spodobała mi się na tyle, że postanowiłam sprawdzić na sobie jej działanie. Wraz z maszynką otrzymujemy dwie końcówki przeznaczone do stylizacji brwi oraz do golenia okolic bikini wraz z nakładkami, malutki pędzelek do czyszczenia, woreczek do przechowywania sprzętu.




Oprócz powyższych urządzeń zamówiłam kilka kosmetyków. Zdecydowałam się na eyeliner  Super Liner Perfect Slim marki L'Oreal Paris w odcieniu Brown (22,52 zł). 




Zamówiłam także lakier do włosów do nabłyszczania i zmiękczania włosów Elnett Satin marki L'Oreal Paris (15,00 zł/75 ml). Wybrałam taką małą pojemność, gdyż lakieru używam naprawdę niewiele.



Już od dawna kusiły mnie maski Garnier Skin Naturals. Zamówiłam więc maskę Moisture + Freshness super nawilżająco-oczyszczającą przeznaczoną do cery normalnej i mieszanej (9,40 zł). Już na sam koniec dorzuciłam do koszyka żelową maseczkę typu peel-off o działaniu nawilżającym Bielenda Professional Formula (2,90 zł).



To by było już na tyle. Dajcie znać, czy coś Wam się szczególnie spodobało i o czym chcecie poczytać na blogu :)

 

6 komentarzy:

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam