Bourjois, Radiance Reveal, Korektor rozświetlający


Hejka Kochani!

Nie było mnie tutaj przez cały weekend, a to przez to, że pogoda na tyle dopisywała, iż wolałam po prostu ten wolny czas spędzić na świeżym powietrzu. Ale już wracam tym razem z wpisem na temat korektora rozświetlającego Radiance Reveal marki Bourjois. Jak się u mnie sprawdził? O tym w dalszej części wpisu :)



Korektor, dokładnie 7,8 ml, otrzymujemy w matowym, eleganckim opakowaniu, wykonanym z solidnego, przezroczystego tworzywa. Umieszczono na nim naklejkę m.in. z numerem i nazwą koloru oraz znaczkiem informującym, iż produkt należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.




Korektor wyposażony został w skośny, mięciutki aplikator, którym niesamowicie wygodnie, szybko i precyzyjnie rozprowadza się produkt po skórze.



Konsystencja korektora jest gęsta, ale kremowa i lekka. Ładnie stapia się ze skórą, nie wchodzi w zmarszczki, nie roluje się. Maskuje i rozjaśnia delikatne cienie pod oczami, a przy tym wygładza skórę. Utrwalony pudrem nie ściera się w ciągu dnia. Jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. 

Korektor posiadam w odcieniu 01 Ivory, który jest naprawdę bardzo jasny, a więc idealny dla bladziochów. Do tego wpada w żółte tony




W drogerii Estrella korektor ten możecie zakupić w naprawdę niezłej cenie 25,99 zł.



Kochani, kto z Was miał do czynienia z tym korektorem? :)

 

10 komentarzy:

  1. Coś dla mnie, chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się dobry korektor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go nie mialam ale wydaje sie byc bardzo fajny dla mojej skory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam z tej serii wersje z różowymi tonami. W ogóle nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, jaki jaśniutki, nie nam jednak tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie widziałam nawet.. ale mój ulubieniec jest z Lumene.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam odpowiedniego, jasnego korektora. Zawsze używałam tego z Eveline, jednak z czasem szukałam czegoś innego. Cena niska, a nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy :)
    Ps zapraszam do rozdania na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś sprawdzałam odcienie w Rossmannie, ale jednak dla mnie za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go próbowałam i wydawał mi się jednak ciężki:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam