Haul zakupowy - Rossmann promocja -49% na kosmetyki do makijażu


Cześć Kochani!

Promocja w drogeriach Rossmann - 49% na kosmetyki do makijażu ma swoich zwolenników i przeciwników. To, co się działo u mnie w Dębicy w pierwszych dniach promocji, to była jedna wielka masakra - tłok, przepychanki, okropny bałagan, pootwierane, zmacane, pokruszone kosmetyki. Mocno mnie to zniechęciło i niewiele wówczas kupiłam. Przy odbiorze paczki z Programu Nowości Rossmanna postanowiłam zobaczyć, co tam się dzieje w szafach z kolorówką i zastałam względny spokój. Stąd też dokupiłam kilka nowości z szafy Wibo, z którymi miałam ochotę się zapoznać.



Jako pierwszy w moim koszyku wylądował podkręcający tusz do rzęs Pump Up marki Lovely. Wiele dobrego o nim czytałam i słyszałam, więc postanowiłam w końcu sama sprawdzić jego działanie. 





Zdecydowałam się także na zakup pudru Stay Matte marki Rimmel w odcieniu 001 Transparent. Lubię go, dobrze się u mnie sprawdza, więc skorzystałam z okazji. 




Na przetestowanie wzięłam paletę korektorów No problem marki Lovely.







Moja kolekcja cieni wzbogaciła się o dwie palety. Pierwsza z nich to Nude Make Up Kit Classic marki Lovely, a druga to Neutral Eyeshadow Palette marki Wibo











Udało mi się również natrafić na matową pomadkę z konturówką K'Lips Lovely w odcieniu Sweety, którego jeszcze nie posiadałam <3 Zauważyłam, że cena tych pomadek poszła do góry - kosztowały 19,99 zł, a teraz ich cena to nieco ponad 25 zł. 




Dwie ostatnie nowości totalnie skradły moje serce <3 Pierwszą z nich jest paleta rozświetlaczy do twarzy Star Shine, a drugą paleta pomadek Holy Chic. Już na wstępie ich opakowania mnie całkowicie kupiły <3
















Kochani, dajcie znać, co Wy kupiliście w czasie trwania tej promocji. Może są wśród Was, które w ogóle z niej nie skorzystały :)

 

10 komentarzy:

  1. znam ten tusz i puder. Po ten drugi sięgam dość systematycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest ta paletka szminek.

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju, uwielbiam ten tusz - robi cuda z rzęsami!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy, też bardzo lubię ten żółty tusz z lovely

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tusz z Lovely i bardzo lubię ;) Ale jednak wygrywają z nim maskary z Eveline. Stay Matte swego czasu używałam, ale teraz sięgam po pudry o delikatniejszym wykończeniu. K-Lips chciałam kupić na promocji, ale kolorek Neutrak Beauty był wykupiony ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam maskarę LAsh sensational i odżywkę do paznokci Sally Hansen:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też odwiedziłam Rossmann w Dębicy i poddałam się. Następnego dnia złożyłam zamówienie on-line, bo nie byłam w stanie podejść do szaf ;/ Porażka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawi mnie ten tusz, a zakupy chyba baaardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam