ShinyBox, PRETTY. HAPPY. YOU.


Cześć Kochani!

Dzisiaj po powrocie z pracy czekała na mnie paczuszka, której każdego miesiąca niecierpliwie wyczekuję. Na świeżo przychodzę więc do Was z najnowszym, majowym pudełkiem od ShinyBox PRETTY. HAPPY. YOU. <3 



PRETTY. HAPPY. YOU. to majowa propozycja od ShinyBox. Wraz z najnowszym pudełkiem wydobądź swoje piękno, bądź sobą i przygotuj się na nadejście lata.


Tradycyjnie pudełko przyszło zapakowane w brązowe, kartonowe opakowanie, a więc nic nie uległo zepsuciu, czy wgnieceniu.

W pudełku PRETTY. HAPPY. YOU. znalazło się 5 pełnowymiarowych produktów oraz upominek w postaci 4 próbek


W pudełku umieszczono kartę z opisami produktów i ich cenami, kupon rabatowy -20% do sklepu internetowego Ness oraz ulotki informacyjne







1. Naobay, Krem do twarzy

Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo. Aż 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego. 

Produkt pełnowymiarowy - 210 zł/50 ml



Krem jest HITEM pudełka ujawnionym już od samego początku. Jestem bardzo ciekawa jego działania, chociaż zastanawiam się, czy nie oddać go do testów mojej najstarszej Siostrze ;)

2. Bielenda, #INSTA PERFECT MATT & CLEAR, Korektor punktowy

Pomaga szybko i skutecznie uporać się z niechcianymi wypryskami i rozszerzonymi porami. Jest niezastąpiony - nanoszony punktowo działa już od pierwszej aplikacji. Nie zatyka porów. Ekspresowo łagodzi miejscowe zaczerwienienia i podrażnienia skóry.

Produkt pełnowymiarowy - 11,13 zł/15 ml


Produkt wymienny 1 z 5. Można trafić jeszcze na krem-żel matująco-nawilżający na dzień i na noc, intensywne serum-korektor  na dzień i na noc, peeling do mycia twarzy 3 w 1, bibułki matujące. 


Przyznam szczerze, że ostatnio pośród kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy poszukiwałam właśnie czegoś punktowego na niedoskonałości i niestety nie znalazłam. Więc korektor trafiony u mnie idealnie :)

3. Creightons, Szampon do włosów Argan Smooth

Szampon do włosów wzbogacony w bogatce przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, który głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Zawiera proteiny jedwabiu, dzięki którym włosy są silnie nawilżone i zdrowe każdego dnia. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.

Produkt pełnowymiarowy - 19,90 zł/250 ml




Nowe szampony testować uwielbiam. Marki Creightons nie znam, więc chętnie się zapoznam :)

4. Fa, Roll on Soft & Control

Linia Soft & Control to pierwsze dezodoranty od Fa, które łączą właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne.Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Niczym płatki kwiatów, otula skórę delikatnym, a zarazem trwałym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień. 

Produkt pełnowymiarowy - 8,99 zł/50 ml


Dezodorant zawsze się przyda. Ten wędruje do mojej Mamy, która kulki uwielbia. 

5. Farmona, Herbal Care, Odmładzająca maseczka do twarzy z dziką różą

Maseczka bogata w składniki aktywne. Nowoczesna formuła spłyca zmarszczki i poprawia owal twarzy. Ekstrakt z dzikiej róży to bogate źródło witaminy C, która wyrównuje koloryt skóry oraz dogłębnie ją odżywia i regeneruje. Działa liftingująco, stymuluje syntezę elastyny oraz poprawia jędrność i sprężystość skóry.

Produkt pełnowymiarowy - 2,50 zł/2 x 2,5 ml


Produkt wymienny 1 z 4. Maseczkę raczej oddam Siostrze. Żałuję, że nie trafił mi się peeling do twarzy i ust lub maseczka nawilżająca.

6. Synchroline, Zestaw pielęgnacyjny - upominek

Dermokosmetyki Synchroline to produkty stworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W skład pakietu wchodzą: krem anti-aging z witaminą C, krem do skóry pozbawionej jędrności i elastyczności, krem do skóry pozbawionej blasku, krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+.


Tak prezentuje się zawartość pudełka. Według mnie, jest całkiem fajna i godna uwagi. Co więcej, pudełka są jeszcze dostępne, a więc zainteresowanych zapraszam tutaj


Kochani, koniecznie napiszcie, jak Wam się podoba wnętrze pudełka PRETTY. HAPPY. YOU. :)

 

8 komentarzy:

  1. Przyznam, że mnie to pudełko nie porywa niestety :( Naobay chyba jedynie zwrócił moją uwagę bo to fajna marka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo udany box :) chyba tylko z Fa bym sie nie ucieszyla, bo nie lubie kulek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie zainteresował krem Naobay.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawartość )

    OdpowiedzUsuń
  5. mam krem z Bielendy z tej serii, co masz korektor i jest całkiem znośny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam wariant a kulka Fa ślicznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany zestaw, myślę, że każdy produkt bez problemu bym zużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to pudełko. Nasze boxy różnią się tylko kosmetykiem z Bielendy, ja otrzymałam ten krem-żel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam