Bielenda, Total Look Make-Up, Nude Matt, Fluid matujący


Hejka Kochani!

Mamy już kalendarzowe lato, a wraz z nim wysokie temperatury, które sprawiają, iż nasz makijaż znika szybciej niż zwykle. Stąd też podstawą letniego makijażu jest dobry, trwały, matujący, a zarazem lekki podkład. Bielenda wypuściła na rynek podkłady z serii Total Look Make-Up. Dzięki Zespołowi Meet Beauty i serwisowi zBLOGowani miałam okazję zapoznać się z matującym fluidem Nude Matt. Jeśli ciekawi Was, czy fluid sprawdza się w upalne dni, to zapraszam do dalszej lektury.




30 g podkładu zamknięto w niewielkiej, zakręcanej tubce wykonanej z miękkiego tworzywa. Taka forma opakowania jest jak najbardziej wygodna w użyciu.




Design opakowania jest prosty, czytelny, charakterystyczny dla podkładów. Odnajdziemy na nim opis produktu, skład, znaczek informujący, iż należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. 




Kremowa, lekka konsystencja z łatwością rozprowadza się po skórze, zarówno przy pomocy gąbeczki - jajeczka, pędzla typu flat top, jak i po prostu palców. Do tego przyjemnie pachnie na tle innych podkładów. 




Fluid posiadam w odcieniu 01 jasny beż, który wpada w żółte tony. Jest to najjaśniejszy odcień, jednak dla bladziochów będzie nadal za ciemny. Niemniej jednak w okresie wiosenno-letnim, kiedy moja skóra łapie nieco opalenizny, jest dla mnie odpowiedni. 




Podkład ładnie stapia się ze skórą, kryje drobne niedoskonałości i zaczerwienienia, wyrównuje koloryt. Matuje skórę, ale nie tworzy przy tym efektu maski. Wykończony makijaż, którego bazę stanowi fluid Nude Matt, jest świeży, promienny i naturalny. 




Co do trwałości, to nawet w te upalne dni wytrzymuje na twarzy bez poprawek ok. 6-8 godzin, więc myślę, że całkiem nieźle


Podkład, w internetowym sklepie marki Bielenda, kosztuje 12,48 zł


Spodobał mi się ten naturalny, delikatny efekt, stąd też myślę, że jeszcze nieraz ten podkład zagości w mojej toaletce.
 

7 komentarzy:

  1. Całkiem ładny efekt, ale ostatnio coś zawiodłam się na kosmetykach tej firmy, więc nie wiem czy mam chęc na ich fluid :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie oczywiście nie ma koloru, mam za jasną karnację ;-) a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że u mnie też tak dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie stapia się ze skórą, a kolor się dopasowuje do odcienia twarzy, pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena niska, efekt ładny :) Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda niczym pomarańczowa maska :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt i ogolnie lubię bielende Ale raczej będzie dla mnie za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam