Green Pharmacy, Herbal Cosmetics, Żel pod prysznic Oliwki i Mleko Ryżowe


Cześć Kochani!

Kolejny piękny weekend za nami :) Przede mną jeszcze tylko 3 dni pracy i wymarzony, ponad dwutygodniowy urlop spędzony, co najważniejsze z Moim Mężczyzną <3 Nie wiem, czy mi się uda być z Wami codziennie przed te 2 tygodnie, ale postaram się, by wpisy się pojawiały. Niemniej jednak jeszcze póki co, zapraszam Was do lektury mojej opinii na temat żel pod prysznic Oliwki i Mleko Ryżowe marki Green Pharmacy, który otrzymałam bodajże w lutym od ShinyBox, jako dodatek do testów dla Ambasadorek. 



Żel, dokładnie 500 ml (a więc sporo), otrzymujemy w dużej, pękatej butli wykonanej z solidnego tworzywa w kolorze brązowym. Butelka wyposażona została w otwieranie/zamykanie typu press.



Etykieta ładna, nawiązująca do natury, charakterystyczna dla produktów Green Pharmacy. Umieszczono na niej opis produktu i sposób użycia w języku polskim i angielskim, skład, datę przydatności do użytku.





Konsystencja żelu jest średnio gęsta, o mlecznej barwie i bardzo przyjemnym, świeżym zapachu, który pozostaje na skórze. Bo kontakcie z wodą i gąbką tworzy delikatną, lekką piankę, która z lekkością sunie po skórze.




Żel delikatnie myje i pielęgnuje skórę, nawilża ją, zmiękcza, pozostawia gładką. W żaden sposób jej nie podrażnia, nie uczula. Sprawdza się także w przypadku wrażliwej skóry (testowała żel również moja Mama). Warto zaznaczyć, iż żel nie zawiera parabenów, silikonów, PEGów.



W internetowym sklepie elfa Pharm, żel dostępny jest w cenie 8,99 zł - klik


4 komentarze:

  1. miałam inną wersję zapachową- argan i żel też dobrze się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio z tej firmy kupiłam szampon i jest bardzo dobry :) Kiedyś skusze się na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam już parę rzeczy z tej firmy i byłam zadowolona. Myślę ze ten żel też by mi podpasowal :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam