Semilac Care, Manicure Oil Coconut, Oliwka do paznokci


Hejka Kochani!

Dawno nie było na blogu wpisów poświęconych paznokciom. A to wszystko przez to, iż po raz kolejny, na jakiś czas, zdecydowałam się zrezygnować z wykonywania manicure hybrydowego. Moje paznokcie po prostu musiały odpocząć, urosnąć i się zregenerować. Ale jest już w porządku i lakiery hybrydowe goszczą u mnie znowu. Jednak to nie o nich będzie dzisiaj mowa, gdyż bohaterką wpisu jest kokosowa oliwka do paznokci Manicure Oil Coconut marki Semilac



12 ml oliwki mieści się w niewielkiej buteleczce wykonanej z grubego szkła, typowej dla lakierów do paznokci. 




Buteleczka wyposażona została w zgrabny, płaski pędzelek, którym szybko i wygodnie aplikuję się oliwkę



Oliwka jest lejąca, a jej konsystencja przypomina mi suche olejki do ciała, które niby są tłuste, ale szybko się wchłaniają i nie brudzą. Ma koksowy, bardzo przyjemny zapach.




Moim największym problemem są suche skórki wokół paznokci, które nieestetycznie wyglądają. Nie pomagają im żadne kremy itp. Ale to właśnie ta kokosowa oliwka ten problem rozwiązała, gdyż świetnie nawilża skórę wokół paznokci, zmiękcza ją i wygładza, poprawiając tym samym jej wygląd



Oliwkę możecie zakupić stacjonarnie (u mnie w Dębicy na pewno w drogerii Sekret Urody) lub np. w internetowym sklepie marki Semilac w cenie 12 zł. 


6 komentarzy:

  1. Mam tą oliwkę i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się z nią polubiłam, choć przyznam, że na początku zapach mnie trochę denerwował:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokcie, lubię semilac ale nie miałam jeszcze ich oliwki tylko inne produkty do hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam spory zapas tego typu produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam problem z suchymi skórkami, może przetestuję Twoje wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam