Farmona, Jantar, Odżywka w piance z wyciągiem z bursztynu do włosów słabych, pozbawionych objętości


Hejka Kochani!

Jantar kojarzę, przede wszystkim, ze słynną wcierką, która pomaga zadbać o skórę głowy i zapuścić włosy. Stąd też bardzo się ucieszyłam, kiedy w jednym z pudełek z Programu Nowości Rossmanna znalazłam odżywkę w piance z wyciągiem z bursztynu właśnie z tej serii. Super, że firma Farmona postanowiła rozszerzyć serię Jantar o kolejne produkty.



180 ml odżywki umieszczone zostało w pojemniku pod ciśnieniem charakterystycznym dla pianek



Bardzo podoba mi się design opakowania charakterystyczny dla serii - srebrna etykieta z motywem bursztynu. Jest czytelna, przejrzysta i jednocześnie ładna oraz elegancka. Znajdziemy na niej sporo szczegółowych informacji o produkcie.





Sprawnie działający atomizer wypuszcza leciutką, białą piankę, która zamienia się w delikatny mus.




Piankę aplikujemy na wilgotne, umyte włosy, a następnie albo spłukujemy, albo pozostawiamy do całkowitego wchłonięcia. I tak, i tak spisuje się nieźle. Nałożona bez spłukiwania fajnie podkreśla skręt loków, nadaje włosom sprężystość, zwiększa ich objętość. Natomiast spłukana ułatwia rozczesywanie włosów, wyraźnie je nawilża i wygładza. Regularne stosowanie odżywki poprawia ogólny stan włosów - odżywia je i wzmacnia.

Piankę możemy kupić m.in. w drogeriach Rossmann w regularnej cenie 11,49 zł, chociaż już mignęła mi w internetowej drogerii Rossmann w promocyjnej cenie 8,99 zł.



Kochani, zapoznaliście się już z nowościami Jantar? :)




3 komentarze:

  1. Widziałam w Rossmannie i mam na nią chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sprawa, jeszcze nie miałam odżywki w piance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się odżywki w piance i miałam już okazję korzystać z kosmetyków Jantar. Myślę, że połączenie tych dwóch czynników to byłby strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam