YOPE, Verbena, Naturalne nawilżające mydło w płynie


Cześć Kochani!

Marka YOPE już jakiś czas temu zyskała ogromną popularność. Mimo to, ja swój pierwszy produkt tej marki zamówiłam całkiem niedawno w internetowej drogerii/perfumerii iperfumy.pl by NOTINO. Zdecydowałam się na nawilżające mydło w płynie o zapachu werbeny, które skradło moje serce <3 



Na początek słów kilka o samej marce. Marka YOPE powstała z myślą o pielęgnacji rąk, o której często zapominamy (a przynajmniej ja zapominam).  Częste mycie rąk, nieodpowiednia woda, niska wilgotność powietrza, ale przede wszystkim źle dobrane mydło, to przyczyny suchej skóry dłoni i jej zbyt szybkiego starzenia się. Marka YOPE postanowiła więc stworzyć wysokiej jakości mydła, które będą przyjazne nie tylko dla skóry, ale i dla środowiska, wyróżniające się składem, nowoczesnymi opakowaniami i korzystną ceną.

Co ważne, produkty marki YOPEhipoalergiczne, nie zawierają sztucznych barwników, silikonów, parabenów, ani substancji konserwujących. 92% składników, które zawierają preparaty, tworzą najwyższej jakości substancje pochodzenia naturalnego. Produkty tej marki są odpowiednie dla osób o wrażliwej skórze, w tym dzieci.



500 ml mydła otrzymujemy w dosyć dużej butli wykonanej z ciemnego, brązowego tworzywa, ozdobionej uroczą i bardzo ładną etykietą, na której umieszczono m.in. opis produktu w języku polskim oraz angielskim, skład itp.






Butelkę wyposażono w świetnie działającą pompkę dozującą, która dozuje odpowiednią ilość mydła. Jedno naciśnięcie pompki wystarcza na dokładne umycie dłoni. Pompkę można zablokować, więc to dodatkowy atut.




Konsystencja mydła idzie bardziej w kierunku rzadkiej. Po kontakcie z wodą tworzy delikatną, kremową piankę. Oczywiście zapach zachwyca! Jest mocny, świeży, orzeźwiający - idealny na lato! Utrzymuje się na skórze jeszcze przez jakiś czas od umycia





Mydło bardzo dobrze oczyszcza skórę i co ważne, dba o jej odpowiednie nawilżenie. Po umyciu dłoni tym mydłem, skóra staje się gładka i mięciutka. Mydło sprawdza się także świetnie do czyszczenia gąbeczek do podkładu i mycia pędzli.



Ceny produktów YOPE zachęcają do zakupu. To mydełko na iperfumy.pl by NOTINO kosztuje 15,90 zł, a więc za 0,5 l tak dobrego produktu to naprawdę niewiele :)




3 komentarze:

  1. zamówię sobie, miałam już wersję waniliową oraz balsam z bergamotką, bardzo lubię Yope

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar je kiedyś kupić :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam na mydłach się nie skupiam - ma ładnie pachnieć i myć. Albo tylko myć ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam