Equilibra NATURALE, Arganowy szampon i maska do włosów


Cześć Kochani!

Marka Equilibra należy do moich ulubionych, jeżeli chodzi o pielęgnację włosów. Bardzo sobie cenię wzmacniającą linię Equilibra Naturale Aloe. Tym razem miałam okazję zapoznać się z dwoma produktami z serii Argan Efficacia Naturale - szamponem i maską ochronną. Jak ten duet sprawdził się na moich włosach? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w dalszej części wpisu ...



250 ml szamponu umieszczono w butelce wykonanej z solidnego, nieprzezroczystego plastiku w kolorze białym, zamykanej na tradycyjny klik



Design opakowania tradycyjnie już bardzo mi się podoba - jest prosty, ale przy tym ładny, nawiązuje do natury. Na tylnej etykiecie zamieszczono naklejkę z opisem szamponu w języku polskim, sposobem użycia oraz skład. 








Konsystencja szamponu jest dość rzadka o przezroczystej, brązowej barwie i delikatnym, przyjemnym zapachu. Po kontakcie z wodą tworzy delikatną pianę, która bezproblemowo rozprowadza się po całej długości włosów. 



Szampon skierowany jest w stronę osób posiadających włosy osłabione i matowe. W jego składzie znalazł się m.in.:
* olejek arganowy, który odżywia, chroni i koi;
* ekstrakt z liści czarnej herbaty wzmacniający włosy;
* proteiny pszeniczne wzbogacające i wzmacniające strukturę włosów;
surfaktanty pochodzenia roślinnego, które delikatnie oczyszczają włosy;
* ekstrakt z siemienia lnianego wzmacniający i odżywiający;
* gliceryna roślinna zapewniająca włosom miękkość, blask, wzmocnienie i wygładzenie.
Połączenie tych składników jednak nie wpływa idealnie na moje włosy. Szampon rzeczywiście delikatnie je oczyszcza, ale sprawia, że są matowe i splątane. Na plus jest fakt, iż nie podrażnia skóry głowy i nie wywołuje łupieżu



Po myciu jednak z pomocą przychodzi arganowa maska, która trzymana na włosach przez ok. 10 minut działa cuda. Nawilża włosy, wygładza je, ułatwia rozczesywanie. Po wysuszeniu włosy są miękkie i pełne blasku. 



Maska ma kremową, lekką i puszystą konsystencję, która z łatwością sunie po włosach. Pachnie bardziej intensywnie niż szampon i pozostawia ten zapach na włosach




Maskę otrzymujemy w zakręcanym słoiku wykonanym z solidnego tworzywa, o pojemności 200 ml, który w środku dodatkowo jest zabezpieczony plastikowym wieczkiem.







W internetowym sklepie marki Equilibra szampon dostępny jest w cenie 19,99 zł, natomiast maska w cenie 28,99 zł



Kochani, dajcie znać, czy mieliście do czynienia z tym duetem i jak się u Was spisuje :)



4 komentarze:

  1. Markę Equilibra kojarzę tylko z szamponu aloesowego, który swoją drogą bardzo się u mnie i o dziwo u mojego męża sprawdził ;) Od tamtej pory sięga on tylko po nawilżające produkty do włosów, o dobrym składzie, a kosmetyki te nie są - takie stworzyłam kosmetycznego maniaka jeśli chodzi o pielęgnację włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. seria arganowa jest super, ja mam z niej bardzo skuteczny płyn micelarny

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę, bo po lecie włosy mam w tragicznym stanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę znam, ale tych kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam