Sierpniowy InstaMix!


Witajcie moi Drodzy!

Naprawdę nie wierzę, że za nami już pierwszy dzień września!!! W ogóle nie poczułam tegorocznego lata. Niemniej jednak z minionym miesiącem wierzą niesamowite wspomnienia. A tymczasem zapraszam Was na sierpniowy InstaMix :)




1. Biurowe selfie przed rozpoczęciem pracy być musi ;)
2. Pędzelek do brwi marki Donegal z serii Jungle <3
3. Cudowności szkolne z Biedronki :)
4. Makijażowo :)


5. Włóczkowy samochód w Oppdal urzekł mnie niesamowicie <3
6. I włóczkowy rower :)
7. Norweski Troll ;)


8. Koronkowa bielizna z Aliexpress
9. Moje nowiutkie Vansy zamówione na Zalano 


10. Wędrówki po Norwegii
11. Wieczorny spacer
12. Chmury na wyciągnięcie ręki


13. Rękawiczki do demakijażu Glov idealnie sprawdziły się na wyjeździe
14. O pielęgnacji trzeba pamiętać także w czasie urlopu - mi towarzyszyła oczyszczająca maseczka węglowa od Bielendy
15. Tak mnie to mój podglądał ;)


16. Lektura o podróżowaniu po Norwegii
17. Ten obraz skradł moje serce <3
18. Owieczki w Norwegii są wszędzie :)
19. Mój Fotograf :*


20. Norweskie widoki są niesamowite <3
21. Nad rzeką
22. Na szczycie :)
23. Podróżując pociągiem po Norwegii ... <3


24. Wycieczkowe selfie ;)
25. Przepyszne gofry z ogniska na plaży ze śmietanką, żurawiną i malinkami
26. Całuśnie :)
27. Piękne wspomnienia <3
28. Jest radość! :)


29. :)
30. Musiałam zakupić te chusteczki :D Oczywiście ze względu na te opakowania :D
31. Moja nowa szczotkowa miłość znaleziona w paczce z Programu Nowości Rossmanna :)
32. Sobotni look :)


33. Zakupy w Kappahl w Oppdal
34. Powrót, czyli urlop minął błyskawicznie
35. Norweskie pyszności do kawki
36. Wygrzewanie po powrocie do domu :)
37. Obiad najlepiej smakuje w towarzystwie Najukochańszego :)


38. Oprawa muzyczna ślubu :)
39. Relaks przed wizytą u dentysty, czyli lektura JOY 
40. Niedzielny odpoczynek


41. Wielofunkcyjny żel aloesowy Holika Holika - godny polecenia!
42. Blogowa praca :)
43. Czarne gumy? Otóż to - Curaprox i Black Is White


44. W końcu i ja zakupiłam #instaserial o ślubie :)
45. Zmaltretowana po wizycie u stomatologa z pocieszeniem w dłoni ;)
46. Good Morning :) naklejka z aplikacji Belly Skan

Kochani, jak Wam minął sierpień? :) Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co ciekawego Was spotkało w minionym miesiącu.




6 komentarzy:

  1. pięknie z przyjemnością podglądam Twojego insta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten włóczkowy samochód <3
    A zdjęcie z podglądania ma fajny klimat:D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjećia, muszę wybrać się do biedronki na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie podsumowanie miesiąca na zdjęciach . super

    https://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładną jesteście parą :)
    Mi też to lato minęło nie wiadomo kiedy... pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam