Yves Rocher, Energizujący krem do rąk Mango & Kolendra


Witajcie Moi Drodzy!

Będąc początkiem września w Krakowie, w Galerii Bronowickiej, weszłam do sklepu Yves Rocher. Jakoś wyjątkowo nic mnie nie kusiło, do momentu, gdy przy kasie zobaczyłam malutkie kremiki do rąk. Niby kremów u mnie pełno, ale nie mogłam się powstrzymać i kupiłam energizujący krem do rąk Mango i Kolendra



Moją uwagę przyciągnęła srebrna, zgrabna, malutka tubka, która mieści 30 ml kremu. Jest ona zakręcana, poręczna, idealna praktycznie do każdej torebki. Odnajdziemy na niej skład, pojemność. 





Kremowa, lekka konsystencja z łatwością rozprowadza się po skórze, a następnie szybko się wchłania. Zachwyca zapachem - intensywnym, słodkim, owocowym i, przede wszystkim, naturalnym. Zapach ten pozostaje jeszcze długi czas na dłoniach. 




Krem wygładza suchą skórę dłoni, nawilża ją, zmiękcza, a jego zapach pobudza, stąd bardzo lubię kremu używać zaraz po przebudzeniu :) 


Krem kosztuje 9,90 zł, a więc można sobie taki malutki prezencik zrobić :)



6 komentarzy:

  1. Nie miałam ich kremów, ale opakowanie jest przeurocze. Bardzo podobają mi się takie tubki. Cena jest niewielka, ale ilość kremu również jest niewielka. Myślę, że fajnie sprawdziłby się jako krem do mojej torebki. Może kiedyś kupię go własnie, by mieć zawsze przy sobie, tym bardziej, że lubię pobudzające zapachy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam