Lovely, Mousse Matte, Matowa pomadka do ust z formułą długotrwałą


Cześć Kochani!

W jednej z paczek z Programu Nowości Rossmanna znalazłam matową pomadkę do ust Mousse Matte marki Lovely. Marka Lovely ostatnio mile mnie zaskakuje, stąd też byłam bardzo ciekawa, jak będzie się spisywała ta pomadka. Czy mnie pozytywnie zaskoczyła? o tym w dalszej części wpisu :)



Pomadka kryje się w minimalistycznym, eleganckim, srebrnym, plastikowym i całkiem solidnym opakowaniu typowym dla pomadek, na którym umieszczono nazwę , nr koloru oraz znaczek informujący, iż należy ją zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. 



Dzięki kremowej, aksamitnej konsystencji, pomadka z łatwością sunie po ustach. Należy jednak uważać z aplikowaną ilością, gdyż zbyt gruba warstwa pomadki zaczyna nieestetycznie wyglądać.


Pomadkę posiadam w kolorze oznaczonym nr 1. Jest to brudy, zgaszony róż, który niesamowicie mi się spodobał. W zależności od światła wpada może nieco w pomarańczowe tony


Pomadka daje efekt mocnego matu. Wżera się w usta, a za tym idzie trwałość - pomadka potrafi utrzymać się na ustach przez kilka godzin. Ma jednak jeden duży minus - mocno wysusza usta.



Cena pomadki nie jest wygórowana, bo w drogeriach Rossmann możecie ją zakupić w cenie 11,99 zł


Kochani, dajcie znać, jak Wam się podoba na ustach :)


15 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogladałam ja w sklepie ostatnio ładnie u ciebie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się odcień :) Kocham maty !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda na ustach, pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką pomadek wpadających w odcień pomarańczy. Świetnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam sobie jedną podczas ostatniej promocji -49% w ROSSMANNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W opakowaniu kolor bardziej mi się podoba. Nie lubię jak pomadka wpada w pomarańczowe lub brązowe tony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny jest jej kolor, ale wolę produkty, które mniej wysuszają usta...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor w moim stylu :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrycja, ale masz już długie włoski, ale ten kolor idealnie pasuje do twojej urody. Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę ją sobie kupić, zaciekawiła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam