Mini-haul zakupowy z Rossmanna: promocja -55%


Cześć Kochani!

Jak pewnie wszyscy dobrze wiecie, w sieci drogerii Rossmann trwa promocja -49% na kosmetyki do makijażu dla wszystkich i -55% dla Klubowiczów. Przyznam szczerze, że moja toaletka ugina się pod ciężarem dobroci makijażowych i zwyczajnie aktualnie nic nie potrzebuję. Jednak mimo to, czekając na pociąg w Gdyni, weszłam do Rossmanna i skusiłam się na 3 produkty, które bardzo chciałam przetestować. Jeśli ciekawi Was, co wylądowało w moim koszyku, zapraszam do dalszej części wpisu :)



Nr 1 moich zakupów to paleta 15 cieni do powiek MODERN marki Wibo. Kryje ona 12 matowych cieni i 3 metaliczne w kolorach idealnych na jesień - od neutralnych barw, poprzez rudości, po odcienie jagodowe i brązowe <3 Zachwyciła mnie pigmentacja tych cieni i łatwość ich blendowania. Na pewno pojawi się osobny wpis poświęcony tej palecie :) Niemniej już teraz wrzucam Wam zdjęcia makijażu wykonanego tą paletą.









Bardzo chciałam zapoznać się także z pomadkami do ust Duo Ombre marki Lovely. Udało się i tak oto stałam się posiadaczką pomadki połączonej z konturówką w odcieniach różu oznaczonych nr 1. Póki co, jestem z niej zadowolona i mam ochotę zapoznać się z pozostałymi wersjami kolorystycznymi. 








I ostatni już produkt, na który się skusiłam to zestaw Celeb marki Lovely, na który składają się: żelowy eyeliner, kredka do oczu, skośny pędzelek. Nie jestem fanką eyelinerów w słoiczku, ale postanowiłam dać mu szansę.









Kochani, dajcie znać, co Wy kupiliście podczas aktualnej promocji i czy były to spokojne zakupy, czy raczej łowy ;) Ja byłam mile zaskoczona, że na dworcu w Gdyni tłoku w Rossmannie nie było :)



13 komentarzy:

  1. Ja kupiłam tylko tusz do rzęs i jakąś pomadkę :D W cienie drogeryjne raczej nawet nie próbowałabym inwestować: mam trudną powiekę i wolę jednak wydać nieco więcej. Obecnie mam na oku paletkę matowych cieni z Zoevy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam głownie zapasy sprawdzonych produktów. Z nowości skusilam się na pomadę do brwi Wibo i jutro jeszcze będę szukać korektora z Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sklepie nie zwróciłam uwagi na żaden z kosmetyków, który kupiłaś. Ja kupiłam m.in. podkład antyalergiczny Bell i matową pomadkę Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kupiłam trzy rzeczy, tusz, peeling i pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam szczerze, że nie widziałam w Rossmannie w moim mieście tych dwóch produktów z Lovely, a bardzo mnie one ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kredka ombre wydaje się ciekawa ;) Może kiedyś się skuszę, chociaż produktów do ust mam już całe mnóstwo :D Paletka piękna, ale czekam na moją Anastasię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w 3 rossmannach nie było tej paletki, ale przytuliłam ten eyeliner, matową pomadkę KLips (nowy odcień) i bronzer ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też skusiłam się na paletkę Modern i pomadkę ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem niestety rozczarowana zarówno paletą jak i lovely ombre. Liczyłam na coś wow, a jest według mnie marnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ta paletke i kredke od ust ombre ale nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam