Bourjois, Healthy Mix, Anti-fatigue Concealer with Vitamin Mix, Korektor maskujący pod oczy


Witajcie moi Kochani :)

Początkiem miesiąca dzieliłam się z Wami swoimi wrażeniami na temat rozświetlającego podkładu nawilżającego Healthy Mix marki Bourjois. Wraz z podkładem używałam i nadal używam maskującego korektora pod oczy przeciw obrzękom i cieniom z tej samej serii Healthy Mix. Podkład mnie zachwycił, ale czy korektor również? Jeśli chcecie się dowiedzieć, to zapraszam do dalszej lektury :)



7,8 ml korektora otrzymujemy w prostokątnym, przezroczystym, niewielkim opakowaniu wykonanym z solidnego tworzywa. Design opakowania jest prosty, ale przy tym ładny. 



Korektor wyposażony został w miękki, skośny aplikator, którym szybko i bezproblemowo nanosi się produkt w te trudniej dostępne miejsca, czyli pod oczy i w okolice skrzydełek nosa. 


Jego konsystencja jest gęsta, treściwa, ale przy tym lekka. Dość szybko zastyga, stąd należy po aplikacji na skórę błyskawicznie wklepać go w skórę (ja robię to za pomocą gąbeczki-jajeczka, którą wcześniej aplikuję podkład). Co ważne, nie wchodzi w załamania. 


Korektor posiadam w najjaśniejszym odcieniu nr 51 o nazwie Clair Light, który idealnie stapia się z podkładem Healthy Mix w odcieniu  nr 51 Light Vanilla. Wchodzi w żółte tony, a więc odpowiada mi w 100%.



Korektor Healthy Mix bardzo ładnie kryje delikatne cienie pod oczami. Czy poradzi sobie z mocniejszymi? Tego nie jestem w stanie stwierdzić, gdyż po prostu nie mam z takimi problemu. Do tego rozjaśnia skórę pod oczami i rozświetla spojrzenie.


Cenowo również zachęca! W internetowej drogerii/perfumerii iperfumy.pl by NOTINO kosztuje 29 zł.

Kochani, dajcie znać, czy mieliście do czynienia z tym korektorem i jak się u Was spisywał :)




8 komentarzy:

  1. ja mialam tylko podklad :) ciekawa jestem jak korektor sie sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Healthy Mix podkład był moim ulubieńcem swego czasu;) Korektora nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś wypróbuję zarówno podkład jak i korektor z tej linii

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam korektor tej marki, ale z innej serii. Niestety włazi mi w załamania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się kiedyś nad nim, ale jakoś nie poszło. Brzmi jakby był ok dla suchej skóry pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosuję osobnego korektora pod oczy, ale ten mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam