Garnier Fructis, Botanic Therapy, Zielona Herbata, Eukaliptus & Cytrus, Szampon i odżywka do włosów


Cześć Kochani!

W ostatnim pudełku z Programu Nowości Rossmanna znalazłam duet do pielęgnacji włosów marki Garnier Fructis z serii Botanic Therapy z zieloną herbatą, eukaliptusem i cytrusem. Jak na moich włosach sprawdził się szampon z odżywką? O tym w dalszej części wpisu.




Seria produktów do włosów Botanic Therapy przeznaczona jest do włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania. Sama jestem posiadaczką włosów, które lubią się przetłuszczać przy skórze głowy, stąd też chętnie zapoznałam się z szamponem z tej serii. 


Zacznę może od opakowania, z którego całkiem wygodnie korzysta się podczas mycia. Butelka o pojemności 400 ml, zamykana na klik, wykonana z przezroczystego tworzywa w kolorze zielonym, o dziwo, nie wyślizguje się z mokrych dłoni.



Konsystencja szamponu jest gęsta, przezroczysta, o przyjemnym, delikatnym, orzeźwiającym zapachu, który pozostaje na włosach.  Bezproblemowo rozprowadza się po całej długości włosów, tworząc spore ilości piany.


Co do działania, to jest naprawdę nieźle. Szampon oczyszcza włosy z wszelkich zanieczyszczeń, nie wysusza ich, ani nie plącze. Nie podrażnia skóry głowy, nie wywołuje łupieżu. Włosy po myciu są rzeczywiście czyste i świeże. 


Mam jednak niewielkie zastrzeżenia co do składu, gdyż mamy w nim na drugim miejscu SLS, a np. dopiero na dziewiątym wyciąg z eukaliptusa.


Odżywkę otrzymujemy w nieprzezroczystej butelce o pojemności 200 ml, zamykanej również na tradycyjny klik




Odżywka Botanic Therapy jest idealnym dopełnieniem szamponu z tej serii. Kremowa, lekka, z łatwością sunie po włosach, nie spływając przy tym z nich. Do tego równie przyjemnie i świeżo pachnie.


Odżywka wygładza włosy, zmiękcza je, ułatwia ich rozczesywanie i nadaje im blasku. Nie obciąża włosów, nie przetłuszcza.



Zarówno szampon, jak i odżywka do włosów pojawią się na półkach drogerii Rossmann w styczniu.


8 komentarzy:

  1. Z pewnością wybiorę się aby powąchać, bo ciekawi mnie zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Składu nie ma idealnego i raczej wybieram bardziej naturalne kosmetyki,ale przyznam,ze Garnier to moja słabość i tą nowość pewnie tez wypróbuję! :) Na pewno ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam nic do włosów tej marki, ale mam taki sentyment, bo kiedyś często ich używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon zdecydowanie nie dla mnie przez skład, ale odżywka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. składy mnie nie przekonują, raczej nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie kosmetyki garniera do wlosow wiec pewnie sie skusze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam