Oriflame, Cupcake Socks, Skarpety idealne na prezent


Cześć Kochani!

6 grudnia coraz bliżej, więc pomyślałam, iż pokażę Wam urocze skarpety, które, według mnie, mogą być idealnym drobnym mikołajkowym podarunkiem dla przyjaciółki, koleżanki, siostry, czy też mamy :) Skarpety Cupcake Socks marki Oriflame skradły totalnie moje serce <3 



Skarpetki otrzymujemy w ślicznym, kartonowym, solidnym pudełeczku w kolorze bordowym ozdobionym czarnymi groszkami. Elegancji dodaje mu złota wstążeczka z etykietą, na której można wypisać imię osoby obdarowywanej




Wewnątrz pudełeczka kryje się  babeczka, czyli skarpety umieszczone w papierowej formie na muffinki - dla mnie bomba! Całość prezentuje się niezwykle słodko i uroczo.



Skarpety utrzymane są w kolorystyce biało-fioletowo-bordowej. Wykonane zostały z takich jakby malutkich kuleczek. Są mięciutkie i przyjemne dla stópek. Dodatkowo ozdobione zostały różowo-fioletowymi pomponami, w które została wpleciona złota nitkaSkarpety dostępne są w uniwersalnym rozmiarze 36-40.





Nie wiem jak Wy, ale ja tego typu skarpeciochy zimą uwielbiam <3 Bardzo lubię dostawać je również w prezencie. Jakoś tak ciepło i przyjemnie mi się kojarzą.




Dla mojego Michała też coś zakupiłam - zestaw skarpet Dandy w eleganckim pudełku :)



Kochani, dajcie znać, jak Wam się takie skarpety podobają :)



7 komentarzy:

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam