Wyjątkowy prezent tylko z GEPETTO ❤❤❤


Cześć Kochani!

Za tydzień już Święta Bożego Narodzenia. Nie wiem, kiedy kolejny rok zleciał tak błyskawicznie. Niemniej jednak świąteczna gorączka przygotowań jeszcze przed nami. Dla tych, którzy jeszcze nie mają dla swoich bliskich prezentów, mam propozycje od marki GEPETTO, która po raz kolejny totalnie skradła moje serce <3 Ja już otrzymałam swój świąteczny prezent - cudowne drewniane okulary ALLEN <3 I poniżej chcę Wam go pokazać :)




Dla tych, którzy jeszcze nie znają marki chcę przypomnieć, iż marka GEPETTO oferuje nam drewniane okulary przeciwsłoneczne oraz oprawki korekcyjne, drewniane zegarki, a także drewniane etui na telefon. Każda z tych rzeczy tworzona jest z pasją, z najwyższej jakości produktów, według autorskich projektów. 

Aktualnie marka oferuje zestawy świąteczne skierowane dla Niej i dla Niego. Można zakupić m.in. w promocyjnych cenach zegarki z okularami, okulary z etui na telefon, czy po prostu bon podarunkowy. 





Marka zapewnia, iż zamawiając prezenty do 20. grudnia (tj. do środy) dotrą one do Was przed Świętami! Pamiętajcie tylko, by wybrać przesyłkę kurierską. 

Ci, którzy na bieżąco śledzą mojego bloga, czy profil na Instagramie wiedzą, iż mam już jedne okulary marki GEPETTO - dokładnie model TUESDAY / GRAPE. Towarzyszyły mi całe lato i jestem z nich niesamowicie zadowolona. Wzbudzały zainteresowanie i wiele osób pytało mnie, co to za okulary. 



Tym razem postanowiłam zaszaleć i zdecydowałam się okulary przeciwsłoneczne model ALLEN / BAMBUS / GOLD



Oprawki wykonane są z bambusa barwionego na niebiesko, stąd też prezentują się obłędnie <3 Zdecydowanie przyciągają uwagę! Pamiętajmy, iż okulary wykonywane są ręcznie z prawdziwego drewna, stąd też ich odcień i układ słoi może się nieznacznie różnić od tych prezentowanych na zdjęciach katalogowych. Na stronie doczytałam jeszcze taką ciekawostkę, że bambus uśmierza ból głowy. A więc te okulary są idealne dla mnie - migrenowca :)







Zauszniki okularów wyposażone są w sprężynowe zawiasy, które rozchylają się na boki i dopasowują do szerokości głowy.  Nie wyginają się całe zauszniki, jak to często bywa, ale "chodzą" same te zawiasy.




Jeśli chodzi o soczewki, to również zaszalałam i wybrałam złote lustrzanki z filtrem polaryzacyjnym. Posiadają filtr UV 400 zapewniający 100 % ochronę przed promieniowaniem UVA, UVB. Te soczewki są niesamowite - przepięknie się mienią. 




Okulary są okrągłe i stosunkowo niewielkie, z czego bardzo się ucieszyłam, gdyż całkiem nieźle pasują do kształtu mojej twarzy :)









Na koniec jeszcze słów kilka o opakowaniu. Okulary bambusowe przychodzą do nas w kartonowym pudełeczku z nazwą marki. Wewnątrz w lnianym woreczku mamy okulary, który dodatkowo otoczono ozdobnym papierem. Miłym gestem jest bardzo ładna karteczka z pozdrowieniami i informacją, kto dla nas produkt pakował. Nie trzeba się więc wysilać w pakowanie prezentu ;)






Kochani, aktualnie model ALLEN oraz wiele innych modeli dostępnych jest w promocyjnych cenach. A więc koniecznie polecam zajrzeć do internetowego sklepu GEPETTO. Stacjonarnie okulary można zakupić w centrum handlowym Wroclavia Poziom 1. Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podobają moje nowe okulary :)



5 komentarzy:

  1. Prześliczne są te okulary, a Ty w nich <3 Ja też nie wiem, kiedy ten rok minął ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl, ale pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują! I Ty w nich świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne modele, chciałabym mieć drewniane oprawki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam