La Rive, Moon, Woda perfumowana


Cześć Kochani!

Chcę się z Wami podzielić niesamowicie przyjemnym, a przy tym tanim zapachem. Jakiś czas temu, w drogerii Rossmann, natknęłam się na wodę perfumowaną Moon marki La Rive. Jeśli ciekawi jesteście, jakie nuty zapachowe kryją się pod nazwą "Moon", to zapraszam do dalszej części wpisu.



75 ml wody perfumowanej otrzymujemy w czarnym, eleganckim flakoniku ze złotymi elementami. Patrząc na flakonik, odnosi się wrażenie, iż zapach należy do tych z wyższej półki cenowej. Świetnie prezentuje się np. na toaletce. 



Moon został wydany w 2013 roku, został wyprodukowany we Francji i należy do kategorii perfum kwiatowo-aldehydowych.


Nuty głowy: aldehydy, brzoskwinia, bergamotka, czarna porzeczka
Nuty serca: jaśmin, róża, ylang ylang, fiołek
Nuty bazy: mech, drzewo sandałowe, piżmo


Tuż po psiknięciu perfum na skórę, wyczuwam słodką brzoskwinię i porzeczkę. Nie jest to dziwne, gdyż te składniki stanowią nuty głowy, które są wizytówką zapachu. Następnie wydobywa się aromat kwiatów, który uwodzi. I na końcu ujawniają się te cięższe, bardziej seksowne nuty bazy <3 Według mnie, zapach jest naprawdę świetny. Nadaje się zarówno na dzień do pracy, jak i na wieczór na romantyczną randkę lub imprezę. Utrzymuje się na skórze do kilku godzin, a więc w stosunku do ceny (kosztuje w Rossmannie 22 zł, aktualnie na promocji 17 zł) jakoś jest genialna!


Kochani, dajcie znać, czy mieliście styczność z zapachami La Rive :) 


5 komentarzy:

  1. Zdarzało mi się z perfumami LR spotkać ale nigdy ich nie miałam na własność

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy od La Rive lubię ;) Bardzo często są inspirowane tymi drogimi ;) Ten chyba też, z tego co mi wiadomo ;) Wydaje mi się, że ma imitować Boss Nuit Pour Femme ;) Ale to chyba raczej nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzałam go kiedyś, ale mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie spotkałam się z tymi kosmetykami, jednak przy najbliższej okazji przetestuję. Zapraszam do siebie na zoio.pl mam nadzieje, że podobnie jak ja znalazłam kosmetyki to Ty znajdziesz jakieś bluzy grube czy też kardigany.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam