Makeup Revolution, I ♥ Makeup, Rozświetlacz Unicorns Heart


Cześć Kochani!

Rozświetlacze to moja ogromna słabość, jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu. Uwielbiam je testować i mam ich coraz więcej w toaletce. Od niedawna, w mojej kolekcji rozświetlaczy, gości Unicorns Heart A Rainbow Highlighter marki Makeup Revolution, który tak mnie urzekł, że aktualnie wykańczam nim każdy codzienny makijaż (tak, wiem, nieco szaleję :D). Jeśli jesteście  ciekawi szczegółów dotyczących tego cudeńka, zapraszam do dalszej części wpisu.



Uwielbiam serduszka marki Makeup Revolution <3 Miałam okazję zapoznać się już z trzema. To jest czwarte i zdecydowanie najbardziej interesujące. Tradycyjnie już, 10 g produktu mieści się w ślicznym serduszku wykonanym z grubego kartonu, który mimo użytkowania nie ulega zniszczeniu. Białe wieczko pudełeczka, w zależności od kąta padania światła, pięknie połyskuje. Dodatkowo zdobią je litery i jednorożec - z pozoru srebrne, ale tak naprawdę mieniące się przepiękną tęczą. Na złotym spodzie pudełka znalazł się skład oraz znaczek informujący, iż rozświetlacza możemy używać przez 12 miesięcy od otwarcia. Dodatkowo zapakowano je w kwadratowy, równie ładny, kartonik.





Tęczowe serduszko to dosyć sporych rozmiarów rozświetlacz wypiekany o przyjemnej, aksamitnej konsystencji, składający się z pięciu kolorów: fioletowego, niebieskiego, zielonego, żółtego i różowego. Zachwyciła mnie jego pigmentacja - wystarczy dosłownie odrobina, by był widoczny na skórze. Wszystkie kolory są mocno perłowe, pełne połyskujących drobinekZmieszane razem dając efekt pięknej, chłodnej, delikatnej tafli na skórze. 


Rozświetlacz Unicorns Heart bardzo ładnie rozjaśnia i podkreśla szczyty kości policzkowych. Nadaje makijażowi takiej zimowej świeżości. Co ważne, utrzymuje się na twarzy praktycznie cały dzień. 


Warto zaznaczyć, iż produkt nie osypuje się, nie pyli podczas aplikacji, dobrze współpracuje z pędzlami, ładnie się rozciera, blenduje


Kochani, wszystkie serduszka oraz inne produkty marki Makeup Revolution dostępne są w internetowej drogerii/perfumerii iperfumy.pl by NOTINO.


7 komentarzy:

  1. Pierwsza! :D

    Ja lubiłam swój pudrowy rozświetlacz z ori, teraz nie mam swojego ulubieńca :)

    Zapraszam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie :) nie mam jeszcze ani jednego serduszka tej marki, muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych rozświetlaczy serduszkowych, ale jakbym miała się skusić to raczej na jakąś bardziej naturalną wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze nie pokazalas na policzkach, ale i tak robi wrazenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. słodko wygląda :) zrobiony przez jednorożce - ja w to wierzę ;D haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam