Góralka, Damskie kapcie góralskie na skórze


Hejka Kochani!

Nie wiem, jak Wy, ale ja po domu, w okresie letnim, zwykle biegam na boso. Nie lubię chodzić w pantoflach, bo jest mi po prostu za ciepło. Mimo to, z oferty internetowego sklepu Góralka wybrałam Kapcie góralskie. Chciałam sprawdzić, czy będą się one lepiej spisywać niż takie zwykłe domowe pantofle. 



Od Producenta:

Tradycyjne góralskie pantofle starannie wyszyte ręcznie skórzanym rzemieniem, co gwarantuje ich wytrzymałość. Na cholewce mają wybite piękne motywy góralskie. 

Pantofle wykonane są w całości ze świńskiej skóry naturalnej, przez co mogą różnić się nieco odcieniem i niekoniecznie będą idealnie jednolite. Kolor z czasem ciemnieje przechodząc w piękny karmelowy odcień.

Podeszwa wykonana jest ze skóry naturalnej, która nie rysuje powierzchni, co cieszy się głównie powodzeniem u osób mających panele w domu. Kapcie są lekko wzmocnione i podniesione klinem. 



Moja opinia:

Zacznę od tego, że pantofle zachwyciły mnie swoim wyglądem. Zdobią je piękne, góralskie motywy, które kojarzą mi się z wycieczkami do Zakopanego i Krupówkami pełnymi straganów :D Kolor pantofli to taki delikatny beż/krem.



Pantofle wokół są starannie wyszyte skórzanym rzemieniem. 




W pantoflach tych zaskoczyło mnie to, że są niezwykle lekkie. Praktycznie nie czuję, że mam coś na stopach. Są idealne na lato!!! W ogóle nie jest w nich gorąco!!! Stopy się w nich nie pocą, a więc nie ma obaw, że po jakimś czasie będą one nieprzyjemnie pachnieć.



Pantofle należą do tych wygodnych - nic w nich nie uwiera, nic nie obciera. 



Uwielbiam dźwięk tych pantofli, jaki wydają podczas chodzenia - tak fajnie skrzypią :D Jest to skutek tego, że są szyte tym skórzanym rzemykiem.



Zapomniałabym wspomnieć, że moje pantofle są w rozmiarze 36 i jest to taka typowa rozmiarówka, może nieco lekko zaniżona.



W internetowym sklepie Góralka pantofle te można kupić w cenie 22 zł, a więc w sumie kosztują niewiele :)




Kochani, robiąc zakupy w sklepie Góralka możecie skorzystać z 10% rabatu na hasło: PasjeRozmarzonejSkrzypaczki. Kod należy wpisać w trakcie składania zamówienia w pierwszym kroku w polu KUPONY. Jest on ważny do 30 września bieżącego roku.

I jak Wam się podobają moje nowe kapcie? :)


 

23 komentarze:

  1. Te klapeczki musza być bardzo wygodne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuję takie kapcie w sklepie lub na targowisku. Cenowo podobnie. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę tych kapciochów z wyglądu, ale kocham je nosić! Kupiłam kiedyś mamie w górach (sobie oczywiście nie, bo były feee), potem zdarzyło się, że założyłam mamy kapcie (mimo rozmiarowej przepaści) i przepadałam hahaha tak kochałam w nich chodzić, mimo, ze były za małe. Teraz jak będę w górach na pewno zafunduję i sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie 'kierpce' góralskie tylko w wersji zimowej:) U nas w Korbielowie sprzedają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie drogie te pantofle i na pewno duży plus za to, że stopy się w nich nie pocą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy takich kapciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli noga się w nich nie poci, to coś bardzo idealnego dla mnie :D bo moje kapcie to jest masakra ;c dlatego teraz przerzuciłam się na japonki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, sama mam podobne ale czerwone i nie tak ładne ale równie wygodne

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to mi się te kapcie nie podobają :/. Ale fajne paznokcie, lubię czerwony ^^!

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne skórzane kapciuszki.Widać że są solidne i długo Ci posłużą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam takie pantofle , były praktycznie nie zniszczalne i bardzo wygodne, ostatnio widzę że w sklepach są już tylko podróbki made in china, dobrze że są jeszcze takie sklepy jak ten który tutaj polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja urzwane ich do chdznia przy uliczkach

    OdpowiedzUsuń
  13. Z gór oprócz kapci zawsze przywożę PEŁNO oscypków :D To chyba mój ulubiony rodzaj sera :) Ostatnio jednak moje góralskie kapcie się zepsuły (wina mojego szczeniaczka) i na szybko znalazłam przeurocze kapcie świnki https://monkly.pl/produkt/smieszne-kapcie-swinki/ - bardzo urocze, ciepłe i miękkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądają ciekawe czy wygodne, właśnie szukam jakiś kapci dla żony i znalazłęm taką strone z kapciami: https://jebut.pl/kapcie-damskie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam