Lutowy InstaMix!


Hejka Kochani!

Tradycyjnie już pierwszego dnia nowego miesiąca zapraszam Was na InstaMix. Luty w tym roku był wyjątkowy i na długo zapadnie mi w pamięci, ale o tym za chwilę. Już bez przedłużania, zapraszam do obejrzenia, co ciekawego działo się u mnie w minionym miesiącu :)



1. W lutym miałam fazę na pstrykanie walentynkowych zdjęć :D tutaj My 2 lata wstecz :)
2. 14. lutego powiedziałam "TAK" <3 Niesamowite i niezapomniane chwile <3 A to mój przepiękny pierścionek zaręczynowy <3
3. Aj, nie mogę się na niego napatrzeć <3
4. Cudowne róże <3



5. Zakochałam się w serduszkach Makeup Revolution :) Goddess of Love - piękny złoty rozświetlacz
6. Unicorns Heart - tęczowy jednorożec od Makeup Revolution 
7. Bronzer Matt & Pearl Smart Girls Get More - zdecydowany mój faworyt z lutowego pudełka LOVE ShinyBox
8. Niespodzianki od ShinyBox - LOVE & CREATE YOUR STYLE



9. Salsa wciągnęła nas na dobre :) V urodziny Sun Salsa w Tarnowie
10. Salsa to piękny świat niesamowitych ludzi :) z Łukaszem :)
11. Taneczny wieczór z salsą w Dębicy :)
12. Salsowe rytmy w Tapas Wine Bar w Dębicy



13. Tworzenie kul do kąpieli - była zabawa :D
14. Piękne gotowe musujące babeczki :)
15. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam poduszkę - usta w Biedronce :D



16. Walentynkowe, słodkie szaleństwo <3
17. Nasze walentynkowe upominki - okulary przeciwsłoneczne marki GEPETTO
18. Kolejne walentynkowe pierdoły, które kupiłam :D
19. <3



20. Nasza słodka urodzinowa Księżniczka :*
21. Upominek od Narzeczonego - cieplutki termofor - miś i kontrowersyjna okładka pierwszego numeru polskiego VOGUE'a :)
22. Lektura na wieczór - "Ed Sheeran Plusy i Minusy"
23. No to dmuchamy świeczki :D



24. <3
25. Piękny zimowy kirajobraz
26. Na taką tabliczkę natrafiłam w sklepie, kiedy męczy mnie kacowy ból głowy :D
27. W końcu i ja obejrzałam "Nowe oblicze Greya" - całkiem przyjemny film :)
28. Skusiłam się i kupiłam VOGUE'a, ale nie wiem, czy jest wart 16,90 zł :D



29. Wieczór walentynkowy być musi <3
30. Czarna płachta, czyli maseczka oczyszczająca 3-STEP koreańskiej marki MISSHA
31. Bukiecik dla Mamusi od przyszłego Zięcia :D
32. Planowanie marca czas start :)

Kochani, to już wszystko, jeśli chodzi o mój instagramowy luty :) Dajcie znać, co u Was ciekawego się działo :)



4 komentarze:

  1. chciałabym tańczyć salsę, gratuluję zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj działo się u Was w lutym <3 jeszcze raz gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super, ale wiadomość o zaręczynach najlepsza. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam